کد مطلب: 205006
دانا گزارش مي‌دهد؛
فرار حاميان دولت قبل از شکست اعتماد به آمريکا با پروژه شرق ستيزي
تاریخ انتشار : 1400/05/13 14:25:05
نمایش : 820
جريان رسانه اي حامي دولت در پي فرار از شکست سياست هاي 8 ساله اعتماد به اروپا و آمريکا در پروژه اي هماهنگ غرب ستيزي را در دستور کار خود قرار داده و بي امان به جريان سياسي شرق مي تازد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آخرين ديدار اعضاي کابينه دوازدهم با رهبر انقلاب در حالي برگزار شد که سخنان رهبري يک شاه بيت اصلي داشت؛ ايشان در آخرين ديدار با دولت دوازدهم تجربه‌ي دولت دکتر روحاني در اعتماد به غرب را براي آيندگان عبرت‌آموز خوانده و تأکيد کردند «در اين دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نميدهد».

اين سخنان رهبري در رسانه هاي داخلي و خارجي بازتاب بسياري داشت اما در سوي ديگر جريان رسانه اي حامي دولت و اصلاح طلبان قرار گرفت تا براي فرار از شکست اعتماد به غرب پروژه شرق ستيزي را کليد بزنند.

روزنامه جمهوري اسلامي در آستانه مراسم تنفيذ رئيس جمهور منتخب در مقاله اي نوشت: شرق نيز همانند غرب قابل اعتماد نيست.

اين روزنامه نوشت روسيه و چين را هم مي شناسيم، که هيچ گاه نسبت به تعهداتشان نسبت به جمهوري اسلامي ايران پايبند نبودند و همواره منافع خود را در نظر گرفتند.

اين فضاسازي ها که طي روزهاي اخير شکل گرفت به نظر مي رسد براي کاهش فشار شکست اعتماد به غرب است درحالي که رسانه هاي اصلاح طلب پيش از اين آنچنان بر دوستي ايران و آمريکا زير سايه برجام و مذاکرات اصرار داشتند که در جريان مذاکرات «امضا کري تضمين است» تيتر رسانه هاي اصلاح طلب شد.

به نظر مي رسد حاميان غرب به دنبال آن هستند که در آستانه آغاز به کار دولت سيزدهم روابط ايران با چين و روسيه را که از قضا مناسبات اقتصادي و تجاري مطلوبي دارند را تحت تاثير قرار داده تا از اين گذر از زير بار سنگين شکست اعتماد به غرب را فرار کنند.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg